img_3858

Live Painting Event- בשבוע האופנה בטוקיו

שבוע האופנה בטוקיו נסגר במספר ארועי אופנה ואמנות ברחבי העיר. המגמה לאורך השבוע הייתה בולטת והדגישה את הקשר ההדוק בין אופנה, אמנות ותרבות רחוב.
ארוע הסיום שהגדיר פחות או יותר את כל שבוע האופנה האחרון היה השילוב המושלם בין אופנת עילית יפנית, אמנות רחוב, והנג-אוט של הקהל הצעיר והיצירתי של טוקיו.

Gypsy Three Orchestra הוא מרחב אומנות וחנות פופ-אפ שנפתחה לזמן מוגבל של חודש, המציגה את הפריטים המובחרים של קולקציית הגברים- (היישר משבוע האופנה) ופריטים אופנתיים ועיצוביים שונים.

מה שהגדיר את הספייס הזמני הזה היה הרצון לשלב אופנה עילית עם הציבור הרחב ויותר נכון עם תרבות הרחוב המבעבעת של טוקיו, אשר באמת מגדירה את צווי האופנה הנוכחיים.
הארוע המרכזי של G3O היה Paintaal- live painting event אשר נמשך לאורך כמה שעות שבהן כ- 30 מעצבים ואמנים יפניים קישטו קיר שהוכן במיוחד לאירוע באופן מתמשך, כך שכל פעם שהקיר נצבע במלואו, הוא נצבע בלבן ושוב ניהיה משטח נקי ליצירות חדשות.
הארוע התנהל באווירה של הנג-אוט, עם די-ג'יי ומשקאות שחולקו בתוך החנות.

Thanks to Omri Reis for filming and editing

כפי שמעצב הארוע קיוזו קאוואמה מסביר; "חשוב היה לי להראות כי אופנה ואמנות קשורים ומשפיעים אחד על השני כל הזמן". הדו- שיח בין מה שקורה בתרבות הרחוב ואופנת עלית מגדיר את התנועה הקיימת והנטייה להמשכיות מן הסוג הזה גם בעתיד.