Slide background אופנה וטרנדים
Slide background

אידיאל היופי

Slide background

אסתטיקה יומיום

Slide background

שלווה ואיפוק

Slide background

אורבאניות תוססת

צור קשר

מלא פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

TELAVIVTOKYOテルアビブ東京 נותנים שרות ביעוץ, תכנון והדרכת טיולי חליפה אקסקלוסיביים ליפן.

אם בחרתם במסלול הקלאסי או אתם מעוניינים לחקור רבדים עמוקים יותר של יפן, אנו ניתן את השרות הטוב ביותר בהתאמת צרכי לקוחות הפרמיום, ונתפור טיול חליפה ייחודי ובלתי נשכח.

מסלולים נבחרים

קולינריה ומרחצאות

פולקלור ותרבות עממית

הלב של יפן

זן ומדיטציה

עיצוב ואופנה עכשווים

המיטב של טוקיו

המלצות מטיילים

אביב 2018

היא (מדריכה יאנה)- אי של שלווה בים סוער
הוא (אוסקה סאן מלווה קבוצה)- תזיזתי למדי, אצלו זה בוער
היא – מחייכת לשמע דבר הומור ובדיחה
הוא – צוהל בקולות של שמחה!
היא – זורמת עם כל בקשה וטרוניה של כל אחד מחברינו
הוא – משתדל לרצות, יכול להיות בשל גילנו?
היא- מנווטת, מנהלת, מסבירה ברוב נחת: היסטוריה, מורשת, קרבות, מנהגי המקום וגאוגרפיה- מרביצה בנו דעת
הוא – מוסיף עובדות לכאן ולכאן ולפעמים גם לשם.. באריכות רבה, בדייקנות, במקצועיות- יש לו זמן!
היא – מכבדת כל אדם באשר הוא. מנומסת, מתחשבת וגורמת לכולנו לאהוב את המקום הזה על יושביו. בקיצור: היא קצת יפנית
הוא – יוצא מכליו על מנת לעזור, מתרוצץ פעם ופעמיים, הולך הלוך ושוב ומפעיל רגליים, ומדבר עם הידיים. בקיצור: הוא קצת ישראלי
היא – אחראית, אבל לא נלחצת
הוא – אחראי כל כך עד שהוא סופר אותנו. הוא בכלל סופר סתם
היא – כל כך נעים לנו להביט על מראיה: קומתה, התסרוקת, הביגוד, הנעליים, החיוך, השלווה והנחת
הוא – מושיט יד שלא נמעד ודואג שכל בקשה תמולא על כל פרט!

אביב 2018
אביב 2016

ליאנה היקרה שלנו!

י- יום בהיר אחד קמנו והחלטנו על טיול ליפן. האפשרויות היו רבות בין כל משרדי הנסיעות.
לאחר בירורים, בדיקות, מצגות והמלצות, הוחלו על ידי כל החברים לתת את מירב המשקל למדריכה המלווה ולא לשאר.
א-  אלוהים יודע איך בלי אמא מלווה, החלפנו טיסות, שדות תעופה ומדינות, ולטוקיו בריאים, שלמים אך עייפים הגענו. כבר בהתחלה הייתה לנו הרגשה, שאנחנו כולנו ביחד קבוצה.|
נ- נפגשנו איתך בשדה ומיד היה ברור, שאת מיוחדת במינה, בשקט, בעדינות ובשלוות נפש כאשר נשמה יפנית זורמת בדמך הנהגת אותנו ביד רמה, בלי צעקה ובלי נזיפה.
ה- הטיול היה מקסים, ועוד מוקדם לסכם את גודלה של החוויה, אך מה שברור לכולנו, ובאמת כולנו נהנינו מאוד: מתכנון המסלול, מההסברים, הנופים, המלונות והמסעדות.

DOMO ARIGATO GOZAIMASU

באהבה רבה מכל הקבוצה

אביב 2016
יפן 2015

יאנה – את מדריכה חכמה וידענית, אך בקלות יכלת להיות גם דוגמנית. את אוכלת את יפן בלי מלח, בלאו הכי המלח כאן אבד עליו הקלח. עצתי לך רק להיזהר ממחמאות, כי מחמאות כמו בושם- נעים להריח אבל אסור לשתות.
תודה

יפן 2015
אביב 2014

ליאנה,
בתודה על שהובלת אותנו לאורך חוויה מיוחדת במינה, מרהיבה ומרשימה. בדרכך השקטה והעדינה הצלחת להפגיש אותנו עם היסטוריה, תרבות ואורח חיים שונה ומרוחק משלנו.
מקבוצת מטיילי פריחת הדובדבן ליפן,

אביב 2014
אביב 2014

ליאנה המיוחדת מאוד, אנחנו חושבים שהטיול המדהים שלנו ליפן הצליח מאוד במידה רבה מאוד בזכותך! אהבנו את הדרך הנעימה והנבונה שבה הובלת אותנו. ההייקו הבא מוקדש לך באהבה:

"כה עדינה היא

בשלוותה הכח

המים השקטים"

אביב 2014
סתיו 2014

שלום רב, עם תום סיורנו ביפן בתאריך 7.11.14, אנו חשים חובה נעימה להודות מעומק ליבנו ליאנה אודנופוזוב, מדריכת הקבוצה, אשר העשירה אותנו בידע הנרחב והרב שלה על יפן – ארץ השמש העולה, ופתחה בפנינו צוהר לארץ בעלת תרבות ייחודית: נופים מרהיבים, ואסתטיקה וניקיון מופתיים. יאנה הדריכה במקצועיות, האינטרקציה שלה עם אנשי הקבוצה יצרה תמיד רק טוב ואוירה נעימה, התנהלותה הייתה בשיקול דעת, אצילות נפש, ברוגע, הכל נעשה בנעימות, ועל כך הערכתנו ותודתנו הרבה. יאנה הינה נכס לחברת דרכים.
בברכה, מרים ומנחם לאופר

סתיו 2014
סתיו 2013

יאנה היקרה! שמחים שזכינו לטייל ולהכיר את יפן איתך ובאמצעותך. מודים על האופן המיוחד שבו הצגת בפנינו את הייחודיות של יפן. ראינו בך דוגמא נהדרת לתכונות נפלאות של עם זה והיינו רוצים שידבקו גם בנו. מודים על המסירות, הדאגה והאכפתיות!

סתיו 2013
סתיו 2013

 ליאנה, תודה שהעברת אלינו את התשוקה ליפן וחשפת בפנינו עולם קסום שהיה בלתי מוכר לנו. נזכור את החוויה ובודאינעכל את המידע הרב, לו נחפשנו אט אט.

בתודה ובברכה, משפחת סלומונוביץ'

סתיו 2013
אביב 2013

ליאנה היקרה, מכתב קטן, תודה גדולה! בשם כולנו, היה לנו כיף איתך. את מיוחדת, נעימה, מלטפת ומחבקת, סובלנות עד אין קץ. אשרייך שאת כאן. שוב תודה.

אביב 2013
אביב 2014

ליאנה! יצאנו ביחד למסע קצר, עבורנו אל "הלא נודע- לא מוכר"-יפן. שמנו את מבטחנו בך ובמיצ'ו סאן שנתחיל ברגל ימין ונסיים עטורי חוויות ובזמן. גילינו כי בדרכך השקטה, בעדינות ובדרכי נועם, הצלחת להוביל אותנו לאורך ההיסטוריה העתיקה, תרבות וחיים כאן. למדנו לא מעט, ובינתיים עוד זוכרים, את ששת העקרונות שעליהם בנויים הגנים, וגם תרבות הזן בליבנו נחרטה- להיות מאושרים במה שיש ולא לחפש מה שאין. ביחד חווינו רחובות עירוניים, גורדי שחקים ופלורסנטים מרצדים, מול בתי עץ קטנים, תעלות מים ופנסים תלויים. גנים רטובים ויבשים ופריחת דובדבן מרהיבה בשלל צבעים. בין מטריות וצעיפים, למשקפי שמש וכובעים, פגשנו לא מעט טיפוסים: פנקיסטים לובשי תחפושות, לוליטות, שלל קימונו צבעוניים. עוד בארץ המלצת "בואו בראש פתוח בכל להתנסות". שינה על פוטונים, תה ירוק, רכיכות ושפע מאכלי ים על שיפודים ובצדפות, ואפילו טבלנו במרחצאות. תודה שהובלת אותנו בדרכך הנעימה לחוויה מיוחדת ויופי שאין לו סוף!

אביב 2014

דילוג לתוכן